18+5 olduk ben 17.haftadan itibaren bebeğimi hissediyorum doktoruma sorunca da emin oldum hissettiğimden. Ama dün geceden beri tık yok çikolata yedim uzandım bana mısın demedi yani hiç hissetmemiş olsam takılmazdım elbet ama hani hissedip bi gün boyunca hissetmeyince insan tedirgin oluyor sizlerde bu haftalarda hareketler ne durumdaydı?