Fatma_0 37+5 günlüğüm bugün sabahtır sanki adetim olacakmış gibi şiddetli kasığımda sancım var. İkindi 4 gibi biraz geçmişti yine devam ediyor. Pek keyfim yok sancılardan. Salı günü muayene günüm ama sizce şimdi gidip nst bağlasam mı yoksa beklesem mi?