melekanesi Kızlar hayırlı geceler. -Progestan kullananlar ağızdan mı almak yoksa fitil şeklinde kullanmak mı daha iyi? -Ocean Mummy kullananlar Folik Asit 400 µg. Extra folik asit kullanıyor musunuz? Yeterli oluyor mu?
Asilinannesi1 melekanesi Doktorumda bana bugün progestan verdi de sabah hap olarak akşam fitil olarak al dedi aynı hapı. Şaşırdım duyunca. Aynı ilaç hem fitil hep hap olarak kullanılıyo herhalde doğru anladım dimi?
2pati1baby melekanesi fitil olarak kullanıyorum birde iğnesini oluyorum her gün , vitaminide içtiğim için folik asit ayrıca içmiyorum içeriğinde yeterli folikasit var çünkü gerek duymadı doktorum
maria12 melekanesi doktorum fitil olarak almamı önermişti. Hem yan etkisi olmuyor hem de daha etkili oluyor dedi.
eebru- melekanesi fitil olarak kullaniyorum yatmadan atiyorum sonra hemen yatiyorum o yuzden cok geri gelmiyor
melekanesi Asilinannesi1 canım doğru hem ağızdan hemde fitil olarak kullanılıyor. Ama ağır bir ilaç ben gün içinde almıştım. Bende inanılmaz baş dönmesi yapmıştı. Araştır istersen. Sabahları uyku arasında al istersen. Gecede yatmadan önce koy istersen.
Endo Ben fitiil olarak kullanıyorum hem yan etkisi olmuyor akıntı dışında hem de daha etkili oluyormuş Folik asiti ilk 3 ay kullandım ek olarak vtamin kullanmadım doktrum vitmin mide bulantısı yapablir demişti ocean mummy tek olarak kullanıyorum o yüzden 6.aydayım
Endo melekanesi kaçın aydasınız bilmiyorum ama 3.ayı geçtiyseniz gerek yok bence doktrum da ekstra vermedi folik asit tabi siz yine doktorunuza danışın herkesin durumu kendine özeldir
elisamnlannesym melekanesi bende hamileliğimin ilk ayında fıtil olarak almıştım yan etkisi daha az ve daha tesirli olduğunu söylemisti 😘
Yasemiiin- melekanesi ben progestanın hem fitilini hem de aynı etkide proluton diye iğnesini kullanıyorum.
gulsahaliarya Endo ocean mommy sadece folik asit değil. Multivitamin. Doğuma kadar kullanılıyor bende kullanıyorum
Eda115354 melekanesi ocean momy kullanıyorum 20 haftadayım. Kan değerlerim gayet iyi doktorum ekstra kan ilacı vs. gerek de görmedi sadece onu kullanıyorum. He ilk haftalarda ise folica adlı alik asit ilacını kullanmıştım bunu üç aydan sonra başladım orası ayrı. Siz kaç haftadasınız?
Momandmom melekanesi progestan kullanıyorum bana ister hap ister fitil dedi ben hap olarak kullanıyorum hergece yatmadan önce 1 defa