Motherr_ Kızlar hangi ilacı kullanıyorsunuz doktor bana feramat yazmış ama ilk gebeligimde gyno ferro sanol diye bi ilaç vardı onu kullanmıştım sanki daha iyidi o. Hangisi ıyi sizce
DemirleHayat Motherr_ ben Ferrum haustman fort kullanıyorum ilaç içerikleri genelde aynı oluyor firma farklı oluyor doktorun anlastigi mümessillere göre değişiyor aslında 🤗
Cutepregnant Su an ocean microfer tablete başladım 32.haftadayim doktorum henüz gerekli gördü. Kabizlik yapmıyor ve diski rengini değiştirmiyor
edanuur Motherr_ Canisi ferra sanolde hem demir hem vitamin var Feramat ilacı da sadece demir var doktorun hangisini uygun görürse artik
Suna76 Buketkucuk banada gnyo verdi doktorum ama ben de ishal ve kusma yaptı iki hafta ara verip tekrar deneciz sizde oldumu böyle bi şikayet
Sarenin_annesiii Baobap bana da yeni yazdı doktor bu ilacı yemeklerden iki saat sonra iç dedi ama eczacı aç karna içilecek demiş kucuk şişeler içinde mi sizinki de birde herhangi bi rahatsızlık yaptı mı sizde kabızlık olsun vs .
Suna76 Motherr_ ara verdirdiği bana bi hafta sonra tekrar deneyeceğim yaparsa değişmek doktor çok kötüydü yan etki etti sanırım bende
Elifaltun Motherr_ gyno ferro sanol kullaniyorum 2. Kutum bitiyor yazdircam hatta gene bi sikayetim yok ama bakalim kan degerim naail cikacak inslh iyidir