Kızlar 15 haftalık hamileyim bugün cinsiyetini öğrendik inşallah kızım olucak doktor biraz korkuttu beni bebeğin eşi assagida normal dogum olmaz yukarı çıkmazsa dedi biraz araştırdım kanama erken dogum v.s yaziyo korkuyorum açıkçası sizde bu durumu yaşayan oldumu