melikemeyrem açılmaniz varsa dikiş atılması gerekiyor 14.haftadan beri benim de erken doğum riskim var gebeliğin ilk başında düşük riskim vardı. 12.haftaya kadar iğne ve progestan la devam etmistim 14.haftadan beri de pruloton iğne ve progestan kullanıyorum ama 2 kere rahim ağzı uzunluguna bakıldı ve açılma var mi yok mu diye bakıldı varsa serklaj olacağını söyledi dr ama birşey çıkmadı çok şükür