Purpura26 Kızlar bu beşiği aldım sitesinden. Acaba hangi kargoyla geliyor ve alan kullanan var mı? Mağazada baktım hoşuma gitti https://www.e-bebek.com/baby-plus-dogal-ahsap-bebek-karyola-60x120-cm-p-byp-thttb01ham
Purpura26 Lilasever Çanta aldım ups ile geldi ama ağır şeyleri taşıyormu ups bilmiyorum baya büyül bir koli geliyormuş
Purpura26 melikeyldrm_54 Teşekkür ederim bu model vardı aklımda anne yanı olarak. Hepsiburada da çok var ama e bebekte gözümle görünce ordan almak istedim 😊
zerana Purpura26 bu ara ben bi tane almıştım 8 yaşa kadar kullanılan sonrada genç odası kanepesi oluyor onunda linkini bırakırım.
zerana Purpura26 https://ty.gl/rexbwosfj buda aldığım beşik. Anne yanı ayrıca. Bi buna da bak istersen
melikeyldrm_54 Purpura26 evet fotoğrafta değişik zaten görünce beğendim bende çok güzeldi ve 4 5 yaşına kadar yatar onda küçük değil
Purpura26 zerana Ben 1 yaşından sonra montessori oda yapıcam aslında. Oda uzun süre kullanışlı oluyor. Şuan bunu anne yanı olarak aldım. 1 tane de park yatak hediye geldi. Artık hangisinde rahat edersem onda yatar 😊
zerana Purpura26 kuzu montesorri bizde düşündük ama memur ailesiyiz 3 4 yılda bir tayin istediğimizden 3 kapılı bi dolap bide kolay sökülüp takılıyor diye bu beşiği aldık. Yerkeşik düzenim olsa kesin bende aynı şeyi yapardım :)
Purpura26 zerana Evet sizin için zor olur. Ahşapta zor olur devamlı söküp takınca yıprana bilir o yüzden bu mantıklı bir tercih olmuş. Güle güle kullanın inşallah 😊
Smyy00 Purpura26 güle güle kullanın bizde bundan aldık ama 70*130 aldık kapıdan geçmiyor :/ bundan alarak iyi yapmışsınız
Purpura26 Smyy00 Benim kapılarımın eni 80 cm aslınds ölçmüştüm ama ilerde de oda yapmak istediğim için çok da büyük almaya gerek yok diye düşündüm 😊 nasıl memnun kaldınızmı onun dışında?
FatRam_1703 Purpura26 UPS ile geliyor kargo biz bu akşam verdiik mesela ertesi gün öğlen gibi gelmişti