Gunes3434 çok geçmiş olsun. Ben de 23+3 haftalık hamileyim. 13. 16.haftalarda adet kanaması gibi şiddetli kanama geçirdim. Rahimde kanama alanım vardı, sonrasında lekelenmeler de oldu. 3 4 farklı doktora gittim. Her şey normaldi. Doktorların hepsi bazı kadınlar böyle geçiriyor hamileliği, gözle görülür hiç bir neden yok kanama için dediler. Hamileliğin başından beri progestan ilaç kullanıyorum zaten. Sadece kanamalar olduğu için günlük 2 yerine 3 kullanmaya başladım. Bazen oluyormuş demek ki deyip sineye çektim. Oturup dinlenmekten başka elimden gelen bir şey yoktu bu süreçte. Detaylı ultrasonda da bir sıkıntı çıkmadı çok şükür. Kontrollere sık gidiyorum, doktorlar normalde ayda 1 çağırıyor ama ben kanama olmasa bile 2 haftada bir gittim.