Mgokkilicc Momy11 ben 3 litre içiyorum ama isteyerek yani susuyorum baya şekerime baktırdım bu sebeple erkenden ama çok şükür bir şey çıkmadı 🤲☺️
Densea Ben dolaptan yarim disaridan yarim doldurup bardaga iciyorum hafif soguk olunca daha rahat oluyor icmek zaten mide yanmasi oluyor siklikla 2/2,5 lt iciyorum gece kalkip ictigim de oluyor icim yandigindan.
Cicekkiz1 Momy11 ben de hiç su içebilen biri değilim malesef 🥺 günde 1 2 bardak zorla. Nasıl olacak bilmiyorum