37+2 günlüğüz şuan 37+6da planlı zorunlu sezaryen olacağım bebeğim iri bebek 36+4 haftasında 3 buçuk kilo 52 cmdi doktorum 37+6ya gün verdi 38 olmuş oluyor zaten gelişimi 39 40 ile uyumlu dedi 🤗 çarşamba sabah 8 de kavuşacağız inşallah sağsalim 🙏 zorunlu sezaryen olmamın sebebi skolyozumun olmasından dolayı kilo ile ilgili değil☺️ sezaryen icin öncesinde ve sonrasında neler önerirsiniz bütün önerilere açığım beni neler bekliyor 🙈🙈