Dilaraksknclk Evet şeker yüklemesi yaptıramadım çünkü sabah uyanır uyanmaz bulantım başlıyor ve kahvaltı yapmadan geçmiyor aç kalamıyorum aç kalarak o şekerli şeyi de içemedim 😒 onun yerine açlık ve tokluk şekerime baktırdım. Sizce yeterli olur mu şekerim olsaydı orda çıkar mıydı
ecembugra53 Dilaraksknclk için içini yemesin canım bebeğim doğdu cok şükür bişeyi Yok hersey gayet sağlıklı hiç korkma hatta farklı doktora bile gittim olsun dedi sonuçta bakılmış genetkilk durum yok demişti bize
Dilaraksknclk Hayır kandan bakılıyor ilk aç veriyorsunuz kahvaltı yapıp 2 saat sonra bir daha veriyorsunuz
0znur Ben şuan perinatoloji servisinde yatıyorum, riskli gebe yani. Öyle bir durumda doktorlar soruyorlar ikili, detaylı, şeker yuklemesi yaptirdin mi diye. Yapmadiysak imza alıyor. İhmal etmeyin bence
Elf_ogz Dilaraksknclk Bende yükleme yaptırmadım. Midem çok hassas oldugu için doktorum önermedi yapsakta bulantın olur anlaşılmaz dedi. O yüzden açlık tokluğa baktı hiçbir sorunda çıkmadı çok şükür 😇
karamelito Bende aynı sizin gibiyim ve epey uzakta hastahanem. Gidene kadar bile midem Allak bullak olur. Bende aile durumunu sordu istemedi doktorum açlık tokluğa baktırırsın o zaman dedi. Bende sağlık ocağında yaptırıp değerleri götürücem doktora. Başka çarem yok 🤷🏼♀️
koalababy Dilaraksknclk bende öyle yaptırmıştım şeker yüklemesini zaten herkes tavsiye etmiyor canım 🤗 sona geldim bi sorun yaşamadım şeker konusunda