esraemreee Kızlar 13+5 hamileyim. Göğsümde yırtılmalar başladı. Kırmızı kırmızı. Çok erken değilmi ? Yada bu durumu yaşayan varmı ? Varsa tedavisi ne ? Doğal yöntemlerinizi ve önerilerini bekliyorum 🤲🏻
Gunes3434 esraemreee bende kaşıntılar var tatlı tatlı. İri göğüslüyüm normalde ondan mı acaba dedim 11 haftalığım. Sizin de göğüsler iri mi?
Busehnm esraemreee ben bazen vazelin bazen zeytinyağı sürüyorum surekli yumuşak kaliyor 29 haftaligim cok sukur daha bir acım olmadi