Hamileyim-mutluyum Kızlar Incia gögüs ucu kremini kullanıp memnun kalan var mı lansinoh lanolin içerdiği için kullanmak istemiyorum
sedardahuseyin Hamileyim-mutluyum BN lancion kullandım ama doğuma 2 hafta önceden sürdüm doğumdan sonrada gerek kalmadı birde memenin kahverengi yerini bebeğim ağzında olcak şekilde ayarladım doktorum dedi yara filan da olmadı
ikizlerburcu Hamileyim-mutluyum incia aldım doğum yapmadım henüz ama kuruluk oluyordu nemlendirmesi şuan için güzel doğumda çok yakın umarım problem yaşamam 🥰