Cansu_okan Arkadaşlar her gün sürekli bel ağrısı ve kısık ağrısı Çekiyorum geçmeyen her Allahın günü çekiyorum erken doğum belirtisi olabilir mi bebeğim beş aylık bu arada da
Aysenuray Cansu_okan doktora görünmen de fayda var ama belki bebek büyüdüğü içinde olabilir ama sen yinede doktorunu ara bi sor canım
Cansu_okan Aysenuray sordum ama fazla bişe demedi nst bugün girdim ilk defa iyi dedi ama hiç geçmiyor bel Ağrısı kasık Ağrısı