Emosss35 Rica ederim cnm sana bunları söylüyorum ama inan bendede oluyo en ufak şeyde ya bebeğime bişey olursa korkusu sanırım anneliğin yüzde doksanı endişe etmekmis bunu çok iyi anladım ama Rabbime siginiyorum dua ediyorum onu kucağıma alicagim günü hayal ediyorum Rabbim hayirlisiyla kucaklarimizi doldursun cennet kokulularimizla inşallah🤲🐣🤰