Fatmas Merhaba arkadaşlar, Haftamdayım. Bir haftadır nefes darlığı çekmeye başladım. Oturduğum yerde ciğerlerime yeteri oksijen gitmediğini hissedip kuru kuru öksürüp duruyorum. Hele konuşmak zorlaştı iyice. Neden böyle oldu? Birde geçici bir şey mi? Veya yapabileceğim bir şey var mı ?
mlkkk Fatmas hamilelikte nefes darlığı normal canım bebek büyüdükçe daralmaya başlıyor çabuk yorulma çarpıntı ve nefes darlığı olabilir