Kızlar merhaba, dün detaylı ultrasona girdim. Doktor bebeğimizin çok iyi olduğunu söyledi suyu güzel dedi. Rapora da suyu normal seviyede yazmış bugün kendi doktoruma görmesi için götürdüm o da ultrasonda baktı bebeğe. Suyun görece olarak fazla dedi. Şimdi ben neye inanıcam şaşırdım normal mi fazla mı? Eğer bebekte sıkıntı olsa dün görürdü diye düşünüyorum detaylı da. Bu ara şekeri fazla kaçırdım. Doktorum 1 ay sonra gel şeker yüklemesi zamanım dedi. Bu su nasıl normale döner 😓