Merve2697 Merhabalar ben 5+2 gebeyim. Eşim pozitif kan grubuna sahip ben ise negatif bu durumda kan uyuşmazlığı iğnesi vurulması gerekiyor mu ne yapmam gerekir? Haftaya 6+1 doktor randevum var
Mmhtpmhmt04 Merve2697 kanaman yoksa 28. Haftada yapıyorlar duruma göre de doğumdan sonra birdaha yapiyorlar. Benim kanamam vardı erkrn vuruldum doğumdan sonrada bebek pozitif olunca birdaha vuruldum
metehaninannesiii Merve2697 28.haftanda igne yapacaklar sana canım eğer 28.haftandan önce kanaman olursa önce yapacaklar korkma yano korkulacak bir şey değil
Aslina Merve2697 kanama olması durumunda vurulmam gerekir inş olmaz kanaman. Olmazsa da 28.haftada vuruluyor. Korkulacak bir durum yok.
Ezgifatma2010 Kanaman olursa VE ikinci gebeliginse yaparlar ilk gebeliginse dogum dan sonra bebegin kan grubuna göre yapılır igne bu kadar sorun etmenize hiç gerek yok