40+1 olduk bugün kontrole gittik ne açılma var ne sancı çocuk kanala da girmemiş sezaryen de önermiyor doktor daha önceden bağırsak ameliyatı geçirdiğim için öncelik normal doğum bebek de kilo almaya devam ediyor daha fazla beklemek de istemiyor yarın suni sancı verecek ama açılma olmadan suni sancının da işe yaramadığını duydum nolur dua edin çok karmakarışığım doğum korkusu değil de nasıl olacak tedirginliği yedi bitirdi beni.. Rabbim cümlemize sağlıkla çocuğunu kucağına almayı nasip etsin..