Ccyln 31+1 Deyiz ama hareketleri çok yavaş bütün gün en fazla iki kez hissediyorum hareketini daga önce de bu şikayetler gittim doktor her şey yolunda dedi ama korkuyorum aynı durumu yaşayan var mı acaba
izmirsibel Ccyln uyuyordur annesi kimi bebek tembel oluyor sorun yoksa sorun olacağını düşünme çok erken uykucu olabilir 🥰
Kucukkedi Ccyln benim 30.haftada bariz düşmüştü, meğer ters dönmüş yani makat pozisyonundaydı o yüzden hareketini az hissetmişim. Sonra normal ğozisyona döndü 1 2 haftaya
Su123 Ccyln benimde kızım çok uysal her bebek farklı oluyor aynı haftadayız benim doktorunda iki saatte 4 hareket say dedi bu haftalar önemli sağlıkla doğsunlar