Aysegulll Ancak fırsat buldum bebişle ilgilenmekden😂 . Martın 1 i tam 39+0 bir hafta önce eşimle resim çekilmek için göl kenarına gittik orda havada resim çekilmek için hopladık zıpladık ben ne biliyim dogumu tetikliceğini ama çok iyi olmjş 😂İçime doğmus gibi kişisel temizliğimi yaptım en son duşa girip yatıcam artık duşumada girdim saat 2de uyumaya çalışıyorum on dk da bir bişeyler oluyor sancılarımmış meğer 😂ben hiç beklemiyorum doğum olacğını daha zamanı var diyip yatıyorum sancı geliyor kalkıyorum geçince oh geçti diyip geri yatoyorum derken saat 5 e kadar yataga git çık gir çık uyku gözümden akıuor 😂en son gitsek mi gitmesek i derken yola çıktık nstye bağlandım hemşire bi baktı 4 cm açıklık bende bir heycan bir korku eşim hemen eşyalarımızı getirdi annemler geldi saat 11 de tam 8 cm olmuştu hemşire beni merdivenlerden koştura koştura doğum haneye çıkardı suni sancıda takılı bu arada doktor geldi 11.30 da ıkınmayı başaramadım en son artık kendimden geçmiştim çatımda darmıs 😱 ama 2 saar sonra kesin beni dedikden sonra hemen doğdu dikişli oldu ama olsun 🙏🏼 4 büyük ıkınmadan sonra 😩oğlumu koydular kucağıma harika bir duydu videolrı izleyip sevincimden ağlıyorum hala Allah ım herkese sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin ❤️❤️Hayırlı doğumlar
Ciara93 Aysegulll seni zıpır seni 😁 Allah sağlıklı uzun ömürler nasip etsin inşallah 🙏 darısı bizlere
Dimplesgirll Gözünüz Aydın canım kaç kilo doğdu acaba zor olmuş biraz benim de korkum var çok normal doğumdan