İlerleyen haftalarda doktorunla birlikte karar verirsin şimdiden kendini korkutma :) ben sezaryen oldum ve 2. gün ayaklandım 1 haftada normal düzenime döndüm normal doğum olunca da aynı şekilde ağrıların oluyor ama adı üstünde normal önce doğal olanı denersin baktın zorlanıyorsun ameliyata dönersiniz daha çook var stres yapma💕