Dün aksam hastaneye gittim acilden girdim kan ve idrar tahlili yapıldı acildeki doktor ve kadın doğumdaki enfeksiyon yok dedi bugün sbah yine acile gittim acildeki kadın doğum cu bilgisayardan baktı kanında enfeksiyon var dedi dün akşam yok dediler anlayamadım üromisin 3g toz içeren şase .magvital 365mg granül içeren şase ne dmek bu ilaçlar.kullanayim mi korkuyorum ya