Eveeet arkadaşlar bende sizler gibi buradan bilgi edinmeye çalışan bir anne adayıydım. 39+5 doğum yaptım gelelim hikayeme.
37+6 da doktora gittiğimde 2 cm açıklık vardı nst de sancılarım vardı.aynı gün nişanım geldi ama Doktorum vakit var açılmayı ve sancıların düzenli olmasını bekleyelim dedi ben tam 2 hafta 2 cm açıklıkla gezdim. 😀 Ha geldi ha gelecek derken 39+4te o gün evimi temizledim banyo yaptım banyoda uzunca kaldım açılma artsın diye gecesi inanılmaz belim ağrıyordu ama ilk bebeğim olduğu için tam doğum sancısı mı bilemedim sabah kalktım işe gidecekti eşim aniden kanama başladı eşim gitti yarınn saat sonra çağırdım kalktık hastaneye gittik ve 4 cm açıklık oluşmuştu bende🥳 doğumhaneye alındım bolca koridorda yürüdüm sancıları güzel karşılıyordum ta ki yatağa yatırıp nst ye bağladılar suni sancı takıp keseyi patlattılar inanılmaz ve dayanılmaz sancılar başladı. Her sancı geldiğinde ııkındım ve dua ettim Rabbim e saat 9 buçukta doğuma girdim o sancıların hissiystıyla kaç saat kaldım bilmiyorum ama ebe geldi halen 5 cm böyle yapma ilk doğumun uzun sürer dedi arkasını döndü sancı geldi inanılmaz ıkınma hissiyatı vardı. Çıkıyor dedim inanmadılar tekrar baktı sakın ıkınma bebek çıkıyor dedi ebe çatala alındım sancım azaldı ama ben öyle ıkındım hem o sancıdan hemde oğlumu merakımdan 😂Allah ım son kez ıkındım aman Allah ım oğlum ebe nin elindeydi inanın ne sancı ne ağrı hiçbişey aklımda kalmadı ağlamaya başladım bu mucizeydi yavrumu 9 ay beklemiştim ve artık kollarımdaysı binlerce kez şükür.. Saat 9 buçuk gibi doğuma girdim 14.05 de doğdu yavrum. Evet hanımlar bu da benim minik mucizeöin hikayesi😊🥳Rabbim bekleyiş içinde olanlara evlat hamile olanlara Bi avazda doğurmayı nasip etsin🙏❤️🥳🥳