Kvsr-klm Atkadaslar 35 haftalıgım göbek deligim acıyor ıkı gündür normalmıdır ve karnımın içide acıyor bugn cocuk sert sert tekmeledı sımdı karnım yumusack oldu ama. Vuruyor agrım felanda yok
yasemin333 Kvsr-klm ben de 35 haftalığım ara sıra göbek deliğimde sızlama oluyor aynı şekilde karnımda acı hissediyorum bazen çok sert vuruyor karnıma sığmıyor gibi sıkıştırıyor beni özellikle akşamları
-Kbra8- Kvsr-klm benim 25.haftalarımdan beri ağrıyor 32.haftamdayım hala ara ara acıyor. Düğme gibi çıktı zati. Doktor normal dedi. Büyüdüğü için ve hareket ettiği için acıyor dedi. Ama ağrı devam ederse söyle fıtık veya enfeksiyon mu bakalım demişti. Ara ara acıyıp geçiyor Benin de.
Busehnm Kvsr-klm 29 haftaligimbenim de cok aciyor doktora sordum karnın gerildigi için agri hissedebilirsin normal dedi
iikiizler Acıyor kaşınıyor cok kötü bende ikiz 29+4 yeni başladı bu hafta 😒 sürekli vazelin sürüyorum biraz iyi geliyor
-Kbra8- iikiizler canım vazelinin içeriği temiz değil. %100 petrol türevi içeriyor. Kullanılması pek tavsiye edilmiyor. İstersen bi araştır. Başka bi nemlendirici kullan.