Doktorumuz 12′de ikili testte cinsiyeti gördü ama madem parti yapacaksiniz bir dahaki randevumuzda soyleyelim dedi. 14+5′te kesinlestirdi. Yarin parti var. Burada cinsiyetle ilgili seyleri okuduktan sonra icime kurt düştü. Doktora da söylemiştim nu suphemi. Kendine guvenen bir sekilde ben söylüyorsam yanlış cikma ihtimali yok dedi. Yine de suphedeyim. Normalde cinsiyet partilerinde göbek de cikmis olur. Benim hamile olduğum belli degil. Aranizda var mi erken parti yapan?