Merveakbb Meryemyilmazzz Benimkide duzensiz sanci açilmaya yetmiyo 4 gundur çekiyom 1 cm bebek daha kanala oturmamiş dedi doktor belki ondanda açilma olmuyo sizinki dogum kanalina girmişmi
Merveakbb Dyguklc yalanci sancilardir canim seninki rica ederim ben 38+1 oldum 80 çikmasina ragmen sancin yok.diyo.doktor
Attent Merveakbb hadi benim catim dar normal dogum olmaz ozeldeki dese kizim tamam catin dar ama bebekde sorun yok 40 HAFTA ya kadar bekliyelim ozman daha gelişim guzel olur kilo olur dese anlarim ama hemen ameliyat falan gerçekten cok yanlış yaklaşım ya