rukiyyee ikinci üçüncü sezeryan da en son kaçıncı haftaya kadar bekletiyolar doğum tarihini hiç konuşmadım doktorumla devlet hastahanesinde sezeryanı üç beş gün bir hafta ertelebilir miyiz kendi isteğimle
Seda8308 rukiyyee Benim üçüncü sezaryanım olucak, özele gidiyorum 38+1 de alıcak doktorum. Devlette nasıl olur bilmiyorum
Ysm1316 rukiyyee benim doktorum 38+3 e gün vermisti ama 38+0 da geldi beklemedi.Burada biraz sizin sancı ,kasılma,bebeğin genel durumu vb. etkili oluyor ama 38 ideal hafta deniliyor ciğer gelişimi için.
rukiyyee hulya1esila bende ikizler burcu olsun istemiyorum bi hafta daha beklersem yengeç olacak o yüzden bi hafta geç alınsın istiyorum 😁
serenty_123 rukiyyee neden ikizler olmasın dediniz en zeki en pratik en çözüm odaklı en güçlü cesaretli burç ikizler şahsen gurur duyuyorum burcumla Iyiki ikizlerim bazı insanların burclariyla karakterleri karışıyor sonra burç suçlu oluyor malesef
rukiyyee Zeynepnacar ben ikizlere kötü demedim ki yengeç burcu en iyi anlaştığım burç seviyorum yengeç burcunu ikizlerin kötü olduğu için değil yani
rukiyyee Guzel_anne yani inşallah doktora gittiğimde tahmini sezaryen tarihini sorayım bakalım ne dicek
rukiyyee serenty_123 hayır ikizlerin kötü olduğundan değil ben yuengeç buçlarıyla çok iyi anlaşıyorum seviyorum yengeç burcunu bu yüzden yengeç olsun istiyorum
serenty_123 rukiyyee yengeç burcu temmuz mu oluyor eğer öyleyse sanırım benim kızda yengeç olucak aslan sandım ama sezaryen olcağı için sanırım aslan olamicak