Yasemn00 Bendede var dı cnm yüksek tansiyon ilk hamileliğimden kaldı şimdi ikinciye hamileyim hamileliğimin başından itibaren 6 haftalıkken başladı doktorum günde 100 mg kan sıvıtıcı ilaç kullanıyorum çok şükür şu ana kadar bi sorun olmadı 20+3 haftalığız ama sabah akşam tansiyonumu ölçüp yazıyorum ve doğuma kadarda böyle sürecek sanırım. Çok geçmiş olsun Rabbim yardımcın olsun 😕