Kızlar 27 haftalık hamileyim sağ göğsumun tam altında boşlukta kalan yerde 3 4 gündür aşırı bir ağrı batma oluyor derin nefes aldığımda oturduğumda kalkarken yatarken vs aşırı hissediyorum acısını ağlatacak kadar hiç böyle bir durum yaşayan duyan yada fikri olan var mı