tcasl birgaripyolcu büyük ihtimal enfeksiyon vardır diğer değerlerde ne yazıyo bilmiyorum ama gebelikte oluyo genelde
Fatma7666 birgaripyolcu az su içmenizden yada idrar yolu enfeksiyonu kapmanızdan da kaynaklanabilir 🥰bol su tüketin geçmiş olsun
birgaripyolcu anneadayi33 bol su içmeye çalışıyom hep fakat gebelikden de şüpheleniyorum ama test yaptım negatif
birgaripyolcu tcasl candimax kullanıyom mantar için gebelik içinde test yaptım negatif işin içinden çıkamadım
Anne88 umudumvar2 idrar da koku olunca hamilelikten mi şüpheleniyorsunuz tecrübem olmadığı için soruyorum 🥰
umudumvar2 birgaripyolcu kuzum benim okuduklarım rengi koyuysa ve kokusu farklı kimyasal bir şeymiş gibiyse ağır bir koku varsa gebelik olablir bununla karşılaşanlar olmuş ama tabiki içilen yenilen şeylerin etkisinden de olabilir
nuzunismail birgaripyolcu Benim de aynı şekilde idrar ama enfeksiyonum yok ve bol su tüketirim. Bu ay bebek düşünüyoruz inş olmuştur ve onun belirtisidir. Çünkü daha önce böyle değildi.