Dry_Cngz Sevgili anneler merhaba , ilk gebeligim ve suan 32 + 2 deyiz catlaklarim olusmaya basladi ve asiri kasintim oluyor ne onerirsiniz ?
Oms Dry_Cngz ben hindistancrvizi yagi kullaniyorum, cok fazla karsi koyamazsin iceriden yirtildigi icin ama nemlendirerek belki hafif olur
Sonay-34 Dry_Cngz ben 31 deyim . Zeytinyağı limon zerdeçal Hindistan cevizi yağı karışımı yaptım şimdilik iyim inş olmaz arada vazelin ve dalinin bebek yağını sürüyorum
BiricikGamze Dry_Cngz ah ah neler kullandim bi anda mafoldum harita gibiyim hic bsi cozum deil bence.
Zafsim0801 Vallla sadece simitlerimde çok az var sukur göbeğimde yok kasintida hiç olmadı imkan vermedim hindistan cevizi yağı bebek yağı ve Sabri tuncer zeytinyağlı losyon kullaniyorum şoktan almıştım tavsiye ederim gün icindede sürekli sürerim
Dry_Cngz Zafsim0801 bende bebek yagi ve sabri tuncerin zeytin yagli kremini kullaniyorum ama asiri kasintim var ☹
WmonallissA Dry_Cngz bende 33. Haftadayım, lierac ve bio-oil kullanıyorum daha çatlamadım, denebilirsiniz
annelikseruveni Dry_Cngz ben biraz genetik ve yapıyla ilgili olduğunu düşünüyorum hiçbişey kullanmadım ve şükür sadece bacağımda çok minik çatlak oluştu. Doğumdan sonra belli olur dediler doğum yaptım korktuğum olmadı neyseki😊
Almilaaa Olacağı varsa bir gecede oluyor bende ne güzel olmadı diyordum 36lardan sonra bir anda oldu inanamadım ama yapacak birşey de yok🥺
Dry_Cngz Almilaaa bende de oyle hic biseyim yoktu su iki gunde fena halde kasintim var hafif hafifte basladi catlamalar ☹ inşallah fazla artmaz 🙏