Enesefe her ikisi de önemli. Açlık şekeriniz de tokluk şekeriniz de kontrol altında tutulmalı. 11 haftalık gebeyim. Doğru beslenme ve sadece yürüyüş sayesinde insülin kullanmama gerek görmedi endokrin uzmanım. Düzenli kontrollerime gidiyorum. Bana gerek diyetisyenimin gerekse endokrin uzmanımın (ve ek olarak da dr olan eşimin) tavsiyesi akşam 9 dan sonra kesinlikle birşeyler atıştırmamak gerektiği. Diyabet eğilimi varsa eğer açlık şekerini doğrudan etkilediği söylendi.