Sedefyvz93 Merhaba arkadaşlar henüz 5 haftalık hamileyim belirti olarak şuanlık hiç bir şey yok. yalnızca son bir kaç gündür çenemde ve şene kemiği üzerlerinde aşırı kaşıntı oluyor ve minik bir kaç sivilceler çıktı daha önce yaşayan varmı bu durumu
Astrotuba Sedefyvz93 benim de hiç belirtim olmamıştı hamile olduğumu görünce şok olmuştum. Merak etme illa olması gerekmıyor sonra zaten belirtileri göreceksin. Sivilcelenme olabiliyor hormonlardan dolayı.
_Aysgll_ Ben de 6 haftalık hamileyim. Sadece göğüs hassasiyeti hissettim başka belirtim yok canım . Seninki gibi bişey yasamadm
Sedefyvz93 _Aysgll_ biraz araştırdım ama hiç doğru bilgilere ulaşamadım , yarın doktorumu aramalıyım sanırım.
_Aysgll_ Sedefyvz93 hiç bakma bence. İnternet tamamen bilgi çöplüğü. Çok saçma şeylerle karisiyo insanın kafasi. En sağlıklı olanı doktorumla konuşman canım benm