Kzlar bugün doktor kontrolüm vardı catıma baktı doktor arka catı gene iyi ama ön çatın dar ve egri dedi. Sezeryana karar verdm riske atamam doktorda cok tavsiye etmiyorm dedi normal dogumu. Henüz gün almadık cuma günü alıcaz nasipse.. ameliyattan sonra gecelik türü mü normal pijama mı tavsiye edersinz ?