Benimde vardı rennine hap kullanıyordum. O bile bazen midemi bulandırıyordu. Ama geçti çok şükür iki üç haftadır 21. Haftadayım. Sizin de daha küçükse geçer inşallah. Benim doktorum da kullanabilirsin demişti. İleride daha çokoluyormuş ama en azından ara vermek bile iyi geldi. Gaviscon da deneyebilirsiniz şurup olunca soğuk soğuk anında iyi geliyor ama ben yatarken bile kalkıp ağzıma atıyordum hap daha iyi geliyordu o yüzden.