vuslat_ekimde Alara005 vectavir çok iyidir ama doktorunuza sorun sanırım uçuk kremi önerilmiyormuş çok uçuk çıkan birisi olarak bu kremden çok memnunum
Alara005 Esraakk burun akintim vardi dun de burnum kanadı kendimi zorladım heralde her is bana bakıyor hem çalışıyorum hem ev isi heralde vücut zayıf dustu
MervErdo Ben de çok çıkar ilk acısını hissettiğim an sarımsağı ikiye böler yaranın üstüne bastrırım sertçe biraz durur o şekilde sonra karbınatı az suyla macun gibi yapar yaranın üstünde bekletirim 2 3 güne geçer eğer yeni uçuksa deneyin derim