Merhabalar. Doktor kontrollerimi kendi yaşadığım yerde özel bir hastanede olmaktayım doktorumdan da çok memnunum fakat normal doğumu çok istediğim için normal doğumda çok daha başarılı başka bir doktorda doğum yapmak istiyorum fakat o da şehir dışında. Doğuma kadar kontrollerimi kendi doktorumla devam edip doğuma o doktora gitmek ne kadar mantıklı?