Kızlar merhaba 6 haftalık hamileyim ve ilk gebeliğim. Aşırı bi mide bulantısı yaşıyorum ama öyle böyle değil tüm günümü etkiliyor. İstifra etmiyorum ama sürekli bulanıyor. Her şeyden midem bulanıyor yemek bile yapamıyorum. 12. Haftadan sonra geçer diyorlar ama bilmiyorum🤷🏻♀️ Herkes normal böyle bulantı diyor ama inanılmaz kötü bi şekildeyim. İyi gelecek bi şey veya her hangi bir öneriniz varsa lütfen yazın. Teşekkürler ☺️