38+5 planlı sezaryen doğumum. İkinci gebeliğim ve ikinci heyecanım Miniş kızım🥰 biraz sıkıntılı bol sitresli bir hamilelik yaşasamda kızım bana sıkıca tutundu ve asla bırakmadı. Her neyse güzel ve bir okadarda zor geçen bir gebelik sonunda kızıma kavuştum 🥰 37+5 son kontrolüme gittim nst çekildi gayet güzel çıktı doktorum 39 haftayı görelim dicekti ama ben dayanamadım karnıma bacaklarıma giren kramplar uykumdan uyandırıyordu daha fazla dayanamam 38 hafta da doğum yapmak istedim ve 38+5 te 03:03:2021 sabah 8e planladık ve o gün geldi çattı ikinci doğumum olmasına rağmen heycan korku daha fazlaydı gece namaz kıldım sureler okudum sabah oldu eşimle çıktık evden aracımız olmadığı için minibüsle gitmek zorunda kaldık geç kalmıştım hemen yatışım yapılırken ameliyat önlüğü ve sonda geldi hemşireye ameliyathanede takın dedim neyse giyindim hemen sedye geldi aldılar beni eşimi göremedim sadece beni bekle sakın gitme bir yere dedim herkes gülmüştü ☺️ neyse ameliyathane ye indik doktorum bekliyordu hemen anestezi doktoru geldi ben sordum genel mi sipinalmi diye sipinal öneririm genel anesteziyi sezaryen de gerekmedikçe uygulamiyoruz dedi bu mide bulantısı baş dönmesi olayını duymuştum sordum ilaçlarını ona göre vericem merak etme dedi neyse hemen batikon döküldü sırtıma ve beni öne doğru eğdiler iğne damar yolu açılırken hissedilen acı kadar bişey saniyelik zaten neyse iki kez sol bacağım da elektrik çarpması oldu ve işlem tamam dediler yatırdılar bacaklarima bi sıcaklık vurdu zaten his falan kalmadı o sıra baktım tepemdeki ışıktan herşeyi görebiliyordum ve sondayı taktıklarını gördüm ve hemen başımdaki hemşireyle sohbete başladık bı ara yine kafamı çevirdim ve kızımın yüzünü sildiklerini gördüm ve bir ağlama sesi bı baktım tepemde bı minik ama nasıl ağlıyor hemen çekti doktorum geri, öpmek istiyorum dedim gelicek dedi doktorum ve yanağıma yapistirdilar kızımı doya doya öptüm kokladım resim çekildik ve gitti sonra hemşire sana bir iğne yapicam azcık uyu dedi o sıra bı uykum geldi uyumuşum sesleri duyuyorum ama uykum da var neyse herşey bitti hemen uyandım ve odaya aldılar beni ve kızımla eşim odam da beni bekliyordu çok üşüyordum hemen yatağa alıp üzerime yorgan örttüler ve 2 saat boyunca üşüdüm hemen hemen neyse emzirdim doya doya sevdim genel anesteziden kolay olmuştu bu sefer ilk doğumumda genel uyumuştum zor olmuştu sonrası. Sonra kahve su komposto iç dediler ben bol kahve ve su içtim kahveyi fazla içtim başım ağrımasın diye. Ben böyle güzel bir hikayeyle kavuştum kızıma darısı bekleyen herkese inşallah 🤲 Rabbim yardimciniz olsun güzel anneler🤲❤️ hakkınızı helal edin baya uzun oldu🙏🤗🤗