aeminegmss Erkek erkek dediler ayrıntılı ultrason da kız dediler sonradan böyle değişen varmı erkeğe döner mi ?
mavisevdasi aeminegmss bende burada bekleyeyim bana da doktor erkek dedi 13. Haftada herkes nasıl eminsin falan dedi aklım karışık tekrar da gidemedim ultrasona
Sermec27 aeminegmss canım detaylı ultrason en net sonucu verir muhtemelen detaylıya kadar kordon pipi sanıldı detaylı da daha net incelendiği için değişmeme ihtimali yüksek bence
ecemiko aeminegmss 12. Haftada ikili tarama testi yaptırdığımızda doktor erkeğe benziyor gibi demişti şu an 28+4 deyiz ve halen değişmedi🌸
Senayyalcin aeminegmss Döner mi derken doktor tam görememiştir tam görür ve cinsiyeti belli olur bebeğin de pozisyonu uygunsa bana da başta kız dendi hep detaylı ultrason da kesin erkek olduğu anlaşıldı
pitircikannesi Senayyalcin kız dedikleri zaman kesin mi konuştu doktor yoksa büyük ihtimalle ya da %80 falan şeklinde mi kız diyordu
Nur000 PurpleTail pipi gostermedi bana ama bacak arasi dolu dedi doktorum 😂 kordon la karıştırmış maalesef. Sağlıklı olsunda prensesim baska bisey istemem💕
Senayyalcin pitircikannesi kesin diyordu ama 15.hafta olduğu için bunu söylediğinde ben pek inanmamıştım zaten çok erken çünkü
Ozlem23 aeminegmss benim değişmedi ama hastanede beklerken bir bayana erkek demişler önce sonra kız demişler konusuyodu
pitircikannesi Senayyalcin bana da 13+3te kesin kız dedi. Değişir mi acaba hazırlık, isim düşünmek için falan soruyorum
Htc18 aeminegmss bana başından beri erkeğe benziyor dediler 35inci hafta da kiz gibi dedi ne yapacagimi sasirdim😊😊