Candice07 sıZıntı diye birşey yoksa bu kadar suyunda sıkıntı olanlar bende dahıl amnioşur yada bez testi neden var bunuda sorun bence doktorunuza ben ilk bebegımde sıza sıza bitti suyu birden aldılar ve inanın fark edilmiyor cunku ıdrar gibi sızıyor iç çamasırında hafif sarımsı leke oluyor aynı odrar gibi bunu ayırmanın tek yoluda amnioşur testi yada bez testi