karayakaydan Yarenkse hem proluton igne hem progestan kullandim 25+2 gunluguz progestana hala devam ediyorum cok etkisi var
Seda344 Ozlemm35 oooo senin riskli tatlım. Allah korusun inşallah bişi olmaz. Ama sen iyice önlem almışsındır umarım. Yerinde olsam tuvalet dışında kalkmazdım. Geçmiş olsun
Ozlemm35 Seda344 evet canım şuan riskli durumdayım , WC harici kalkmak kesinlikle yok uzun süre yatış .. çok teşekkür ederim rabbim şifa bekleyen herkese şifa versin inşallah ♥️
Gzmm14 Yarenkse Bende 8+4 teyim. Perşembe günü çok fazla bir kanamam oldu. Doktorum günde iki defa kullanmamı söyledi. Perşembe akşam başladım inşallah güzel sonuçlar alırız 🙏🏻 Aşırı endişeliyim Perşembe gününden beri çok korkuyorum
Gnlozbk 26 haftalıkken lekelenmem oldu düşük riski ve erken doğum riski olduğu için hem iğne hem progestan yazdı günde 3 kez yutuyorum çok şükür birdaha bir sıkıntım olmadı kullandıktan sonra 🤲🏻