mommy2 Ebruusimsekk ben daha önce medicine de bi ameliyat geçirdim hastaneyi beğendim temizdi doktorlar baştan savma is yapmıyorlardı. Tek ihtiyacım olan bana gerektiği kadar ilgi gösterip beni kontrol etmeleri yani basından atmasınlar istiyorum sorularıma cevap versinler canım. Cok sagol söylediklerinde sonuna kadar haklısın bu doktoru mutlaka değerlendireceğim
Mimerayk mommy2 çevremde dört kişi doğum yaptı ve herkes memnun diye, koşuyolu medipole başladım ben de. Muayene 245tl sgklı 550sgksız, doğum 3400 normal-4400 sezaryen +1000tl kendi doktorunu çağırma civarı gibi bir şey, 100tl +- değişebilir :)
1Dygs1 tupikbebiskom ben doğum yapmadım bilgim yok tüp bebek için bir kez gittim görüşmeye ücretsiz idi cumartesi tekrardan gidicem 285 TL diye soylediler