Emel0108 Selam kızlar 🙋🏻♀️ Pazartesi 38+1 de kolestaz sebebiyle sezaryene alıcak doktorum bugün anestezi testlerim covid testim (negatif) yapıldı. Spinal anestezi seçtim sizce doğru mu yapmışım hala değişiklik yapabilirim, birde önerileriniz nelerdir?
Busra34ybg Emel0108 rabbim kolaylık versin canım değişiklik yapmana gerek yok bende spinal sezeryan olacağım doktoruma söyledim ya korkarsam diye baktık korkuyorsun panik yaptın tam uyuturuz o an sıkıntı olmaz dedi ikisi aynı anda yapılabiliyormus bide ben sakinleştirici biseyler yapabilirmisin dedim yapıyoruz dedi biraz rahatladım
Goncagul27 Emel0108 karnın aç olsun mideye baskı yapıyorlarkusmak zorunda kalıyorsun mide boş olunca kusmuyosun iyi oluyor Bir de sezeryandan sonra bol bol yürü yoksa idrarı zor yaparsın yapamadığın içinde sancı yapar
sedardahuseyin Emel0108 BN geçen pazartesi oldum tümden uyutulmalı sectim 30 dk bitti ameliyat 40 Cı dk uyandım kendim uyandım çok da rahat geçti alt picamalaarınız yanınızda 3 4 tane alın birde depent alın derim
Emel0108 sedardahuseyin daha önce iki kere ameliyat geçirdim o narkozun ağırlığını bılıyorum oyüzden istemiyorum genel anestezi ama bakalım kısmet depend aldım 3 tane pijama takımı koydum çantaya 👍🏻
Emel0108 sedardahuseyin Allah allah bugün anestezi uzmanı bebek için daha faydalı hemen emzirirsin daha çabuk temasa geçersin ilgilenirsin dedi ama bebeğe ne zararı oluyormus spinalin?
sedardahuseyin Emel0108 iyi yapmışsın bi havlu da koy terliyor insan terini alırsın mutlaka yelek de koy
busratunk2 Emel0108 haftaya Salı da benim 2. Sezeryan doğumum olacak nasipse . İnşallah hepimizde sağ Salim bebeklerimizie kavuşuruz. Ben ilki genel olmuştum memnundum bunuda genel istiyorum
hulya1esila Bende nasipse pazartesi sezeryan olacagim.birsey sormak istiyorum şehir hast.gidiyorum dr gün verdi kağıda yazdı covit testi yaptirdimkan verdim ekg çektirdim ama anesteziye gitmedim pazartesi acilden giriş yap dedi doktor anesteziye gitmem görüşmem gerekiyor muydu