Hatice68 Yarenkse cok şükür yolun sonuna yaklaşıyoruz 35+3 hayırla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah Rabbim💛
rukiyyee bugün tam 25 haftalık olduk diğer hamileliklerime göre kolay özellikle de ikinci hamileliğime göre çok çok kolay 😁
Minik_kalplim_ Bu gece 14 haftalık oluyoruz. İştahsızlık bazen çok acıkma bazen mutlu bazen mutsuz🙄🙄🙄 bnde bilmiyorum ilerliyoruz işte 😂😂 siz kaç haftalıksınız
[silindi] Yarenkse daha gitmedim dojtora sağlık ocağındaki doktor hemen hemen 4 5 haftalik vardir dedi simdi gozukmez gitme 2hafta sonra git dedi siz gittiniz mi gördünüz mu
Yarenkse [silindi] ben keseyı gördüm çok şükür üstten baktıklarında ozmn 5+1 falandım 10 gün sonra kalp atışı ıcıın gelın dedı doktorum bakalım canım inşallah hayırlısı olur herşeyın
[silindi] Yarenkse bende gitmeyi düşünüyorum vitamin ilaci aliyorum ama görmek istiyorum genede acaba gozukur mu hani sonucta sorun var mi yokmu diye insan merak ediyor