Elif0661 Pruloton depot İgneyi ve progestan kullanip kasilmasi kesilen var mi 19 haftamdayim kasilmalarim var erken dogum riski icin verdi doktorum
Hatice68 Elif0661 canim igne değil de progestan hap içiyorum günde iki kere ama ara ara kasılma oluyo günüm yaklaşıyor ondan galiba
bozkurt_19 Elif0661 bende 26. Haftamda kasılmam için başladım canım 31 haftaya kadar kullandm şu an 33 deyim doktor kasılmam yok diye tekrar vermedi ama bende baya işe yaradı canım
Leyla1295 Elif0661 hemen hemen aynı haftalarda ikisini de kullandım ben 6 hafta prolutan iğnesi oldum ancak progestan fitil olarak, şimdi 33 haftadayım yine erken doğum riskim var amma hep yatarak idare ediyorum🌸
karayakaydan Elif0661 25+2 gunluguz ilk zamanlar hem proluton hem progestan kullandim.. Yaklasik 7 haftadir da sadece progestanla devam ediyorum gunde 2 kere iciyorum. Kizim biraz nazli ayakta fazla durunca kasilma yapiyor 🤷♀️