Kuzusu0810 iki çizginin de aynı renk olması gerekiyor. Bende 2,5 yol sonunda ovülasyon testi aldığım ay gebe kaldım 24 haftalığım şimdi şükürler olsun. Bir şey dikkatimi çekti normal de ikinci çizgi benim daha silikti ama yumurtlama olduğu gün ikisi aynı renk çıktı o iki gün üst üste sonra 1 gün bekleyip tekrar beraber olduk. İnş darısı size olur. Sanki olgunlaşıyor ama yumurtlama olmamış gibi. Ya da arada 14 ünde yapmamışsınız o güne de denk gelmiş olabilir