Whiteswan Kizlar bugun biraz kendimi yordum bebegim asagiya indi gibi bi kac saattir kendimi cok sikisik hisedip vc e gidiyorum bir iki damla yapiyorum acaba bebek asagiya indide ondan mi boyle hissediyorum korkmaya basladim
Senayyalcin Whiteswan Sık idrara çıkmak normal birşey ve bebek 19-20 haftalar arası hala aşağıda kasık bölümünde oluyor zaten siz fazla yorulduğunuz için öyle hissediyor olabilirsiniz ama yine de isterseniz gidip bi doktora muayene olun içinize sinmezse😊