Ozlemergl Etrafımdaki kisilerin söylemlerinden bıkmış durumdayım bebeğin sarılık geçiriyo diyip moralimi bozuyolar acaba ne yapmam gerekiyo gitmesi icin 🤔
Ciara93 Ozlemergl benim kızımda bi kaç gün sarılık geçirdi, sınırın altında olduğu için bol bol emzir demişti doktor ve bu şekilde atlattık.
Edos Doktora git istersen canim. Bazen yüzünden anlaşılabiliyor. Eger oyle bir durum yoksa lafi agizlarina tikarsin seninde icin rahat eder ☺